vrijdag 31 december 2010

Broek Roos 5004

 Ik heb de broek al een keer eerder gemaakt. Het blijft een leuk patroon met een goede pasvorm. Het bloesje was de vorige keer een beetje strak, dat heb ik nu niet gemaakt. Ik vind het echt een zomerbloesje en ik heb nu een winterbroek gemaakt.
Ik had het ribje nog liggen en ook de bandjes komen uit mijn voorraad. Echt UWYH dus. UWYH staat voor Use What You Have, wat dus zoveel wil zeggen dat je niet naar de winkel bent geweest voor een nieuw lapje maar het uit je (grote) voorraad hebt gehaald.... Een term die veel op het Sancho-forum wordt gebruikt.






Een tijdje geleden bij de Lidl dit bruine fleecevest gekocht en het staat er hartstikke leuk op. Ook heeft ze wel eens een paarse longsleeve met een felblauw shirtje erover aan, is ook een leuke combi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten