maandag 20 september 2010

2 sets voor mezelf


De laatste tijd heb ik ook weer eens wat voor mezelf gemaakt. Ik had vooral een broekentekort, 2 nieuwe broeken erbij maakt het tekort iets minder nijpend. Het volgende project wordt een heuse spijkerbroek....
Van een dun wit floddertricootje een shirt gemaakt, Quiala van Farbenmix, met korte mouwtjes. Afgewerkt met een rolzoompje.
Er overheen een lang vest, super simpel gemaakt van een lap stof, 2 "mouwtjes" naaien en klaar.




Met vest (en teckel)

Ik had ook nog een fijne zware tricot liggen om een broek van te maken. Ik heb een oude broek genomen, deze gesloopt en daar een patroon van gemaakt.
Van de aanbiedingskar bij dC stoffen had ik een leuke beige/bruine tricot meegenomen. Hiervoor heb ik een oud mouwloos shirt als basis genomen en daar de mouwen van de Antonella van Farbenmix gezet.
Een middagje werk maar wel een leuk resultaat.
Ik ben nu weer bezig voor Doris en daarna is Hendrik-Jan weer aan de beurt voor een nieuw huispak. Daarna ga ik me maar eens op een spijkerbroek storten. Wordt zeker vervolgd....

1 opmerking:

  1. Hi,

    Ziet er leuk uit!
    En de teckel is super schattig.

    Moonshine9

    BeantwoordenVerwijderen