zondag 30 augustus 2009

Feliz voor een bruidsmeisje

Ik kreeg de vraag om een bruidsmeisje (3) aan te kleden. Graag natuurlijk!
Gekozen is voor Feliz van Farbenmix (Studio Tantrum).
De stof was vlug gekozen, deze kochten we bij dC Stoffen in Almere.
Voor het geval het frisjes is een legging en t-shirtje (Antonia van FM) voor onder de jurk en een bolerovestje (Bizzkids) voor over de jurk gemaakt.
Op het rugpand van het vestje borduur Vogelhochzeit van Huups
Na veel passen en prutsen is dit het resultaat:

Voorkant

Detail voorkant

Achterkant

Detail achterkant

Bolerovestje voor als het frisjes wordt

Borduur achterkant van het vestje
Legging en shirtje

Woensdag wordt er getrouwd! Zodra ik foto's heb van het bruidsmeisje in vol ornaat zal ik ze hier plaatsen.

3 opmerkingen:

  1. oooo wat mooi zeg,ben heel benieuwd naar de foto`s van het bruidsmeisje.complimnetne hoor.
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk meis! Echt heel feestelijk...
    Ik vind dat je fantatstisch mooi kan naaien en Doris ook altijd heel leuk kleed. Mijn complimenten hoor!

    Zoals je ziet ben ik een nieuwe blog gestart. Waarom dat is vertel ik later ok?

    Lieve groetjes
    Bieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk meis! Echt heel feestelijk...
    Ik vind dat je fantatstisch mooi kan naaien en Doris ook altijd heel leuk kleed. Mijn complimenten hoor!

    Zoals je ziet ben ik een nieuwe blog gestart. Waarom dat is vertel ik later ok?

    Lieve groetjes
    Bieb

    BeantwoordenVerwijderen