woensdag 28 mei 2008

Fruitjes en ruitjes

Op Sancho is er een rubriek "De uitdaging". Het is de bedoeling dat iedereen die dat wil een bepaald patroon gaat maken. De resultaten van deze noeste arbeid komen in een aparte gallerij zodat je kunt zien wat iedereen met het patroon gedaan heeft. Want alle werkstukken zijn natuurlijk uniek, dat is het leuke van zelf kleding maken!
Ik had zelf nog niet aan een uitdaging meegedaan omdat ik teveel andere projecten had liggen. Maar vanmorgen toch maar begonnen aan een Bengh look-a-like rokje. Het zat behoorlijk snel in elkaar moet ik zeggen, dat viel niet tegen!
De onderrok met het kantje heb ik gemaakt van broderie en kant die ik laatst kreeg van Doris' juf, die is haar lapjeskast aan het opruimen en daar profiteer ik weer van!
De legging komt uit de laatste Sue&Blu, met wat aanpassingen.










Doris wilde haar nieuwe rok graag aan en natuurlijk moest er geposeerd worden en wel op de 'plap'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten